lördag 22 mars 2008

Jag lär mig dag för dag

Jag har nu hittat den där slide show grejen som jag vill ha till min sida..........men den funkar inte riktigt som jag vill- ÄNNU- men det kommer! Det är den som låter :) Men den är längre ner på sidan och jag vill den ska stanna kvar högst upp -alltid- även när det kommer nya inlägg från mig, någon vänlig själ som vet hur man gör och vill dela med sig till mig??

Nåja
Lite våld har man sagt att man kommer långt med, och går inte det- Ja då tar vi i lite hårdare :) Och då ska det väl ändå fungera ??!

Idag ska jag fotografera mina Lo:s för att lägga upp dem här inne! Det ska bli kul! Ska försöka lägga upp en LO för varje dag- men jag kommer misslyckas till 100%. Dock är ambitionen hög och det är väl det viktigaste?? Hihihihi!!

Skriver nog mer ikväll- måste ge den minsta lite mat nu!

Inga kommentarer: